Výkonnostní marketing nebo performance marketing je (online) marketing zaměřený na výkon - měřitelné akce. Například na maximalizace objednávek e-shopu nebo leadů na webu (např. poptávek, rezervací).
Postarám se o vyhledávací, obsahové, produktové i videokampaně. Pracuji v systémech Google Ads a Sklik. Při práci se zaměřuji na zadaný cíl (obvykle maximalizace návratnosti nebo počtu objednávek). E-shopy ocení, že mám zkušenosti s praktickým používáním a zlepšováním nového typu kampaní Performance Max v Google Ads.
Pomůžu zpropagovat produkty vlastní značky v rámci kategorie na Heuréce. Mám 11 zkušeností s Heurékou CZ a SK a Zboží, Glami (8 let), postárám se také o Idealo DE AT, Favi a Biano.
Získate přehledně zpracované a vysvětlené data z webové analytiky tj. vyhodnocení kampaní, vyhodnocení online kanálů, vyhodnocení chování uživatelů na webu a data o uživatelích, data pro zvyšování efektivity investic, sledování zadaných a doporučených KPI, tvorbu hypotéz a podnětů ke zlepšení na základě dat.
Získáte analýzu s vyhodnocením fungování a efektivity současného online marketingu (na základě dat), revizi správy a vyhodnocení jednotlivých kanálů. Dále získáte doporučeními ke zlepšení online marketingu.
Získáte zkušeného experta jako externího manažera pro vaši firmu. Postarám se o strategické nástavení vašeho online marketingu, vyhodocování online kanálů a kampaní, optimalizaci efektivity online marketingu na základě dat, budu dohlížet a kontrolovat práci agentur a specialistů.
Získejte e-book zdarma
Ivo Pačinek