Poznejte, které kanály a kampaně fungují a naopak kde ztrácíte a pochopte chování uživatelů na webu. Rozhodujte na základě dat. Srozumitelná webová analytika. 16 let zkušeností.
Na základě dat odhalíte, které zdroje návštěvnosti (PPC, FB reklamy, e-mailing apod.) a kampaně jsou nejvýkonnější a vyplatí se je posílit pro navýšení tržeb, dále odhalíte kampaně a kanály, kde prodělávate.
Zjistíte, které stránky mají největší význam pro dokončení konverze a naopak stránky, které návštěvníky nutí k odchodu z webu. Poznáte tak, které strany máte vylepšit. Odhalíte jaký je skutečný tok návštěvníků na webu.
Buďte připraveni na přechod na Google Analytics 4, protože původní verze (GA3) končí k 1.7.2023, poté nebude sbírat. V nové verzi (GA4) již pracuji a pomůžu vám se v ní zorientovat.
Kdo jsou skuteční návštěvníci a zákazníci. Data o věku, pohlaví, zájmech a lokalitě. Využijete to při úpravách způsobu a srozumitelnosti komunikace, použitelnosti webu a cílení reklamy.
Rozhodování bez dat vede k chybám. Vyvarujte se ztrát ze zbytečných chyb. S webovou analytikou budete mít pro Vaše rozhodnutí data a doporučení od experta.
Výstupy, metriky a reporty vám srozumitelně vysvětlím. Webovou analytiku probereme řečí, která je pro laiky srozumitelná. Vy jste odborníci ve svém oboru, já v online marketingu.
Webové analytice a online marketingu se věnuji 16 let. Rozumím jednotlivým kanálů online marketingu, což mi při webové analytice dává velké přesahy k pochopení čísel. Díky webové analytice jsem ztrojnásobil návratnost investic do online marketingu ve společnosti Baťa.
Sledované metriky projdeme a společných callech. Klienti oceňují také častější (denní či týdenní) pravidelný report hlavních KPI metrik do e-mailu nebo prostřednictvím uživatelsky srozumitelného nástroje.
Obvykle udělá návštěvník několik návštěv před nákupem. První kanál návštěvníka seznámí a jiný dovede k nákupu. Proto při vyhodnocování používám také pokročilejší metody (atribuční modely), které pomohou lépe přiřadit zásluhy napříč kanály.
Při webové analytice se zaměřuji na byznys - vyhodnocování efektivity kanálů a kampaní, hledání prostoru pro zlepšení, sledování chování uživatelů na webu, sledování dat o uživatelích, reporting atd. Pokud používáte krabicové řešení (např. Shoptet), tak vám měření a integraci Google Analytics zajistím.
Nezaměřuji se na technické nastavení měřících nástrojů na e-shopech s vlastním řešením (takové nastavení mohu koordinovat s technicky zaměřeným analytikem a vývojářem).
Parametry služby jsou upravitelné podle potřeby klienta.
Můžeme se setkat online přes videocall, případně ve městěch Zlín, Brno či Olomouc.