Správa Heuréky, Zboží, Glami, Biano, Idealo a dalších srovnávačů pro e-shopy. Postarám se o propojení XML feedy a jejich optimalizaci. 11 let zkušeností přímo s srovnávači zboží. 16 let s online marketingem.
Srovnávačů zboží je dnes víc než dřív - cenové (Heureka, Zboží) a oborové (Glami, Biano, Favi, Modio) srovnávače. Vyberu a otestuju srovnávače zboží, které dávají smysl pro váš e-shop.
Zajistím a zkontroluju propojení e-shopu se srovnávačemi zboží, XML feedem a konverzními pixely. Pomůžu s úpravami XML feedů, aby byly kompatibilní pro daný srovnávač zboží. Přidám rozšířené informace a parametry zboží do feedů.
Budu pracovat na zvýšení spárovanosti produktů a zajistím bidování požadovaných kategorií, pro dosažení předních míst v srovnávačích.
Průběžně sleduji výkon fungování srovnávače a optimalizuju kategorie, produkty prostřednictvím spárovanosti, bidování a úprav ve feedu. Soustředím se na splnění zadaného cíle (obvykle maximalizace tržeb, marže nebo výkonnosti).
Online marketingu se věnuju od roku 2009. Se srovnávači zboží mám zkušenosti od roku 2014. Nejprve se správou samotných kanálů, poté v rámci strategického řízení celého online marketingu, aby srovnávače byly přínosný kanál pro celý e-shop.
Návštěvníci z srovnávačů zboží vykazují vyšší konverzní míru než z ostatních kanálů, protože návštěvníci mají již vybraný produkt a hledají e-shop, kde zboží nakoupí.
Kampaně průběžně analyzuju a optimalizuju. Ladím ukazatele efektivity jako je ROAS či PNO, CPA a CPC pro dosažení nejlepších výsledků.
Efektivní kampaně vám dají náskok před konkurencí.
Výkon srovnávačů zboží budu průběžně vyhodnocovat a dodám vám reporty s přehledem jejich výkonu.
Nebojte, reporty připravuji srozumitelnou řečí, a pokud nebudete něčemu rozumět, vysvětlím vám to.
Máte produkty vlastní značky, jste dovozci vybrané značky nebo máte produkty, které chcete přednostně propagovat? Pomůžu vám s jejich přednostním zobrazením v rámci kategoriích Heuréky. Tím vytvoříte povědomí o svých produktech u uživatelů, kteří aktivně hledají zboží v dané kategorii.
Můžeme se setkat online přes videocall, případně ve městěch Zlín, Brno či Olomouc.