SEO od odborníka. Řešení pro on-page i off-page SEO. 16 let zkušeností s optimalizací. Přesahy napříč online marketingem. Využijte návštěvnosti z vyhledávačů bez placení za proklik.
Věnuju se online marketingu včetně SEO od roku 2009. Vím, jak najít a analyzovat relevantní klíčová slova, řešit technické (vývojářské) SEO na e-shopu, pracovat s copywritingem, navrhnout informační architekturu a získat relevantní odkazy.
Díky SEO přivedete návštěvníky, kteří se právě teď zajímají o váš produkt nebo službu. Získáte relevantní návštěvníky, tržby a také viditelnost své značky nebo e-shopu ve výsledcích vyhledávání klíčových slov z vašeho oboru (produkty, služby, kategorie, dotazy).
SEO vám pomůže získávat návštěvníky v dlouhodobém časovém horizontu. I když zrovna nebudete investovat do PPC reklamy nebo Facebook reklamy, návštěvníci z vyhledávačů získaní díky SEO k vám budou chodit nadále.
Budu vyhledávat a analyzovat klíčová slova a jejich skupiny, které vám pomohou získat relevantní návštěvníky. Také určím priority, na které se zaměříme nejdříve. Klíčová slova je potřeba přirozeně a logicky umístit na webu (přistávacích stránkách) a v rámci copywritingu. Obojí mohu zajistit.
Aby obsah webu odpovídal tomu, co uživatelé vyhledávají. Navrhnu uspořádání webu, kategorií, štítků, produktových stran, obsahových stran a dalších přistávacích stránky, aby byl obsah webu srozumitelný pro vyhledávače a uživatele zároveň.
Aby byl web technicky srozumitelný pro vyhledávače. Zkontroluju webu, zda jeho obsah je pro vyhledávače čitelný. Tam, kde e-shop či web nebude v pořádku, navrhnu opravu či vylepšení a budu k dispozici vývojářům s vysvětlením a radou.
Aby byl web vnímaný jako autorita pro vyhledávače. Vyhledám vhodné weby pro umístění odkazů na ostatních webech a zajistím umístění kvalitních odkazů.
Za samotný proklik ve vyhledávači, a tím přivedené návštěvníky přes přirozené výsledky vyhledávání, neplatíte.
V tom pomáhají long-tail klíčová slova. Jedná se o delší fráze, kdy návštěvník přesně ví, co hledá.
Domluvíme se na vhodné kombinaci, podle toho co budete potřebovat.
Zpracování analýzy zahrnuje také konzultaci v délce 2 hodin.
Dlouhodobý efekt je předností i nevýhodou SEO. Výsledky v SEO jsou ovlivněné řadou externích faktorů, a proto je nelze garantovat.
Pokud vyhledávač razantně změní algoritmus řazení výsledků vyhledávání či pokud většina konkurentů začne řešit SEO dříve než vy nebo pokud nepostupujete v SEO správně, může vám SEO přinést méně než byl maximální možný potenciál. Pakliže vám někdo slibuje garanci, zbystřete.
Nejlepší čas začít se SEO už byl. Druhý nejlepší čas začít se SEO je nyní! Nečekejte než Vás konkurence přeběhne a získá náskok.
Můžeme se setkat online přes videocall, případně ve městěch Zlín, Brno či Olomouc.