Mám široké zkušenosti a výsledky s Google Ads (včetně Google Nákupů a P.Max) a Sklik. Postarám se o vyhledávací, produktové, obsahové i video kampaně. 16 let zkušeností. První kampaň jsem nastavil v roce 2009. Vyhodnocuji, přemýšlím strategicky, pomůžu s XML feedy.
Mám široké zkušenosti s Google Ads a Sklikem. Pomohu vám s celou řadou formátů a možností PPC reklamy - produktové reklamy, reklamy ve vyhledávání síti, obsahové síti (bannery, produktová reklama, nativka, responzivka) a videokampaně. Pracoval jsem také s Bing Ads.
Realizuju výkonnostní kampaně s cílením na maximalizaci návratnosti ve formě tržeb, marže nebo počtu objednávek.
Soustředím se na PPC pro střední a velké e-shopy a firmy.
Mám široké zkušenosti s Perfomance Max kampaněmi v Google Ads a jejich další optimalizací pro e-shopy. Správným nastavením těchto kampaní pomůžu dostat výkon těchto kampaní pod kontrolu, vyladit a optimalizovat výkon a podporu jednotlivých produktů.
Věnuju se online marketingu a PPC od roku 2009. V tom roce jsem také založil svoji první PPC kampaň. Pracuju s vyhledávacími, displejovými, produktovými a videokampaněmi. Mám zkušenost s čistě výkonnostními účty, akvizičními i brandovými.
Navrhuju kampaně zaměřené na cílovou skupinu, které na sebe synergicky navazují a vedou zákazníka k dokončení nákupu. Uživatele, kteří vás již znají a zaujali jej vaše produkty, oslovím přímo s cílenou nabídkou (remarketing) a výzvou k dokončení nákupu.
Kampaně průběžně analyzuju a optimalizuju. Ladím ukazatele efektivity jako je ROAS či PNO, CPA a CPC pro dosažení nejlepších výsledků.
Efektivní kampaně vám dají náskok před konkurencí.
Kromě výkonnostních kampaní jsem v PPC řešil také brandové kampaně zaměřené na viditelnost značky. Mám zkušenosti s kampaněmi, které měly zásah v řádech milionů uživatelů. Tyto zkušenosti se klientům hodí při dalším růstu.
PPC nabízí řadu reklamních formátů - produktové reklamy, responzivní reklamy, bannery pro počítače či mobily, vysoce vizibilní bannery, nativní reklamu a videoreklamu. Navrhnu vhodné řešení pro vás.
Lze přesně zacílit na lidi, kteří hledají konkrétní produkty a služby nebo patří do specifikované skupiny (podle pohlaví, zájmů, věku, geolokace) nebo navštívili web či konkrétní produkty na e-shopu.
Můžeme se setkat online přes videocall, případně ve městěch Zlín, Brno či Olomouc.