Služby - výkonnostní online marketing:
Budu pro vás pracovat jako externí manažer online marketingu.
Postarám se o strategické nástavení vašeho online marketingu, vyhodocování a optimalizaci efektivity na základě dat, budu dohlížet a kontrolovat práci agentur a specialistů, pomůžu najít kvalitní specialisty, pomůžu vzdělat interní tým.
Zaměřuji na stavenovený cíl a využívám 15 let zkušeností v oboru.
Více o řízení online marketingu | Kontakt
Získáte vyhodnocení fungování a efektivity vašeho online marketingu, revizi správy jednotlivých kanálů a doporučení ke zlepšení.
Zahrnuje audit a dvouhodinovou konzultaci, kde si analýzu a doporučení projdeme a vysvětlím je.
Získáte zhodnocení od zkušeného experta.
Více o analýze online marketingu | Kontakt
Postarám se o vyhledávací, obsahové, produktové i videokampaně. Vyhodnocuji, testuji, přemýšlím strategicky, pomůžu s XML feedy. S PPC reklamou si týkám už od roku 2009. Pracuji v systémech Google Ads a Sklik. Při práci se zaměřuji na zadaný cíl.
Mám široké zkušenosti s praktickým používáním a zlepšováním nového typu kampaní Performance Max v Google Ads.
Více o správě PPC reklamy | Kontakt
Postarám se o propojení a spárování produktů mezi e-shopem a srovnávačem. Vyhodnocuju a optimaluju výkon jednotlivých kategorií, značek a produktů. Upravím XML feed a doplním požadované parametry. Pomůžu zpropagovat produkty vlastní značky na Heuréce.
Mám 10 zkušeností s Heurékou CZ a SK a Zboží, Glami (7 let), postárám se také o Idealo, Favi a Biano.
Více o správě srovnávačů cen a zboží | Kontakt
Služby - brandový online marketing:
Videokampaně na YouTube patří mezi novější a rychle rostoucí formáty v internetové reklamy. Naplánuju, nastavím a budu spravovat reklamní kampaň na YouTube. Kampaň průběžně vyhodnocuji. Dostanu vaši reklamu nejen na počítače a mobily, ale také na obrazovy chytrých televizí.
Více o službě plánování a správa reklamy na YouTube | Kontakt
Mám zkušenosti a přesahy získané za 15 let v oboru
V online marketingu se pohybuju od roku 2009. Získal jsem zkušenosti od menších e-shopů až po řízení online marketingu e-shopů se stamilionovými obraty. Nejprve jsem spravoval jednotlivé kanály online marketingu, poté řídil online marketing jako celek včetně vyhodnocování a dalšího optimalizace výkonu.
Při tvorbě analýzy a strategie online marketingu a při řízení online marketingu, využívám zkušeností, které mám s dalšími obory online marketingu: SEO, e-mailing a newslettery, reklama na sociálních sítích a přesahů: UX a optimalizace konverzního poměru a omnichannel prodeje. Správu těchto kanálů či oborů nenabízím jako samostatné služby, ale tyto zkušenosti a přesahy z dalších oborů online marketingu jsou přínosné pro výsledky služeb, které poskytuji klientům.
Kontakt