16 let zkušeností v online marketingu. Služby postavené na základě znalostí, výsledků a zkušeností.
Budu pro vás pracovat jako externí manažer online marketingu.
Postarám se o strategické nástavení vašeho online marketingu, vyhodocování a optimalizaci efektivity na základě dat, budu dohlížet a kontrolovat práci agentur a specialistů, pomůžu najít kvalitní specialisty, pomůžu vzdělat interní tým.
Zaměřuji na stavenovený cíl a využívám 16 let zkušeností v oboru.
Získáte vyhodnocení fungování a efektivity vašeho online marketingu, revizi správy jednotlivých kanálů a doporučení ke zlepšení.
Zahrnuje audit a dvouhodinovou konzultaci, kde si analýzu a doporučení projdeme a vysvětlím je.
Získáte zhodnocení od zkušeného experta.
Postarám se o vyhledávací, obsahové, produktové i videokampaně. Vyhodnocuji, testuji, přemýšlím strategicky, pomůžu s XML feedy. S PPC reklamou si týkám už od roku 2009. Pracuji v systémech Google Ads a Sklik. Při práci se zaměřuji na zadaný cíl.
Mám široké zkušenosti s praktickým používáním a zlepšováním nového typu kampaní Performance Max v Google Ads.
Postarám se o propojení a spárování produktů mezi e-shopem a srovnávačem. Vyhodnocuju a optimaluju výkon jednotlivých kategorií, značek a produktů. Upravím XML feed a doplním požadované parametry. Pomůžu zpropagovat produkty vlastní značky na Heuréce.
Mám 11 zkušeností s Heurékou CZ a SK a Zboží, Glami (8 let), postárám se také o Idealo, Favi a Biano.
Videokampaně na YouTube patří mezi novější a rychle rostoucí formáty v internetové reklamy. Naplánuju, nastavím a budu spravovat reklamní kampaň na YouTube. Kampaň průběžně vyhodnocuji. Dostanu vaši reklamu nejen na počítače a mobily, ale také na obrazovy chytrých televizí.
Více o službě plánování a správa reklamy na YouTube | Kontakt
V online marketingu se pohybuju od roku 2009. Získal jsem zkušenosti od menších e-shopů až po řízení online marketingu e-shopů se stamilionovými obraty. Nejprve jsem spravoval jednotlivé kanály online marketingu, poté řídil online marketing jako celek včetně vyhodnocování a dalšího optimalizace výkonu.
Při tvorbě analýzy a strategie online marketingu a při řízení online marketingu, využívám zkušeností, které mám s dalšími obory online marketingu: SEO, e-mailing a newslettery, reklama na sociálních sítích a přesahů: UX a optimalizace konverzního poměru a omnichannel prodeje. Správu těchto kanálů či oborů nenabízím jako samostatné služby, ale tyto zkušenosti a přesahy z dalších oborů online marketingu jsou přínosné pro výsledky služeb, které poskytuji klientům.
Můžeme se setkat online přes videocall, případně ve městěch Zlín, Brno či Olomouc.