Online marketingu se věnuji 15 let. Prošel jsem si správou jednotlivých kanálů až po řízení celého onlinu. Mám zkušenosti s online marketingem od menších firem až po mezinárodní korporace.
Zaměření na cíl
Před začátkem prací na auditu si stanovíme hlavní cíl online marketingu ve vaší firmě. Vyhodnocování jednotlivých kanálů a řízení online marketingu pak budu porovnávat optikou takto stanoveného cíle.
Mám výsledky
Vybudoval jsem e-shop z nuly do obratu v řádech milionů. Zlepšil jsem návratnost online marketingu společnosti Baťa o 313 %. Nastavoval jsem brandové kampaně se zásahem unikátních uživatelů v řádech milionů.
Rozhodování na základě dat
Výkon kanálů a kampaní změřím, porovnám s náklady a poté vyhodnotím. K vyhodnocování používám atribuční modely, které dovedou přesněji rozdělit zásluhy na výkonu.
Srozumitelnost
Audit zpracovávám srozumitelně, aby mu porozuměli i lidé bez hlubší znalosti online marketingu. Audit a jeho závěry probereme na společné konzultaci v rozsahu 2 hodin, kde se můžete doptat na případné otázky.
Pochopení pro klienty
8 let jsem pracoval na straně klienta (nejprve rostoucí e-shop, poté mezinárodní společnost). Dovedu se vcítit do požadavků od klientů a kvalitně je vyřešit.
Audit online marketingu
Vyhodnocení efektivity investic.
Revizi správy jednotlivých online kanálů (PPC, porovnávače, FB a IG reklama, SEO, emailing, affiliate) agenturou či specialisty.
Doporučení pro zlepšení v jednotlivých kanálech a v řízení online marketingu.
Výstup formou dokumentu.
Srozumitelná konzultace (2 hodiny), kde projdeme výstupy auditu.