Reference
🚀 Růstový rozvoj performance marketingu až 12 evropský trhů s obratem půl miliardy.
🎯 Rozvoj výkonnostího marketingu zážitkovky s obratem sto milionů.
📈 Zdvojnásobení efektivity online marketingu mezinárodní korporace. A další.
Profil: obrat půl miliardy korun za rok, hlavní podíl na obratu má Česko, Německo a Švýcarsko. Celkem působí na 12 trzích.
Řídím výkonnostní marketing (PPC reklamu, cenové porovnávače, reklamu na SoMe) ve všech 12 zemích. Nejsilnější výkonnostní kanály napřímo spravuji. Vyhodnocuji výkon a hledám prostor pro zlepšení. Dále pomáhám s optimalizací pro vyhledávače.
Ivo je profík, se kterým je radost spolupracovat. Před cca rokem přebral od agentury komplet performance marketing Sportega ve všech zemích, kde působíme. Rychle se zorientoval a kromě denní správy začal celou oblast velmi rychle posouvat. Efektivně přistupuje ke správě kanálů, doručení návratnosti investic a jejich vyhodnocení.
Oceňuji, že je týmový hráč orientovaný na priority, výsledky a k práci přistupuje velmi pečlivě a odpovědně. Má super tah na branku.
Ivo, je hodně přemýšlivý, rád má ve věcech do puntíku jasno. I když jste mírně netrpěliví, jako třeba já :), vyplatí se tuto vlastnost lehce potlačit. Budete v rámci spolupráce nad míru odměněni.
Josef Mech, zakladatel Sportega s.r.o. & business partner eRockets a.s.
Výsledky:
úspěšné převzetí správy všech výkonnostních kanálů od agentury do interního týmu,
kontinuální růst v marži i tržbách,
plynulý rozvoj performance marketingu,
doručujeme marži a tržby při přísnějším PNM,
i v této náročné době (srovnání s covid obdobím) zaznamenáváme růst a expandujeme na nové trhy,
přechod k cílení na marži: místo tržeb (ROAS) cílíme na marži (POAS).
Profil: obrat sto milionů korun, zážitková agentura působící v Česku a na Slovensku a provozovatel vlastního zážitku - větrného tunelu.
Mám na starost výkonnostní marketing e-shopu (PPC reklamu a reklamu na sociálních sítích). Vyhodnocuji výkon a hledám prostor pro zlepšení. Dále jsem připravil audit UX s ohledem na optimalizaci konverzního poměru pro zvýšení celkové návratnosti placených kanálů.
Ivo nám pomohl s přechodem od mark. agentury a bylo to opravdu hladké a brzo jsme dokázali najít quickwins. Tedy postupně ještě zlepšovat výsledky jeho správy našich performance kanálů.
Jsme mnohem více v detailu jednotlivých kampaní. Ivo je proaktivní a přichází s novými podněty a myšlenkami. Zároveň i procesně laděný s velkým důrazem na priority.
Celkově nám to funguje a mám z toho opravdu radost. Když jsme na něco narazili na nějaký problém, tak jsme dokázali rychle vyřešit, dát si zpětnou vazbu a najít společně řešení. Tedy Iva můžu jen doporučit!
Rostilav Peníška, CEO a majitel Adrop s.r.o.
Výsledky:
úspěšné převzetí správy všech výkonnostních kanálů od agentury,
plynulý rozvoj performance marketingu zážitkovky a plnění maržových a tržbových cílů,
doručovat marži při stanoveném PNM,
rozvojím strukturu kampaní s ohledem na maximalizaci tržeb při dodržení návratnosti,
úspěšné uvedené a prodeje nového vlastního zážitku - větrný tunel Adrop v Brně, Ostravě, Praze a Bratislavě.
5 let jsem řídil online marketing v mezinárodní společnosti BAŤA. Díky vlastní zkušenosti se správou jednotivých online kanálů mám zkušenosti pro rozvoj jednotlivých kanálů a hloubkový dohled nad realizací.
Realizoval jsem výkonnostní (zaměření na tržby) i brandingový (na zásah cílovky) online marketing.
Profil e-shopu: jeden z největších e-shopů ve svém oboru v Česku a na Slovensku, patří mezinárodní společnosti BAŤA.
Řídil jsem online kanály (PPC, videoreklamu, e-mailing, SEO, produktové srovnávače ve fashion, reklamy na sociálních sítích) a vyhodnocoval online kanály přes webovou analytiku se zaměřením na atribuce.
Výsledky:
zdvojnásobil (204 %) jsem návratnost investic do online marketingu společnosti BAŤA v České republice,
ztrojnásobil (314 %) jsem návratnost investic do online marketingu společnosti BAŤA na Slovensku,
152 % nárůst tržeb v Česku,
185 % nárůst tržeb na Slovensku,
online brandové kampaně se zásahem v milionech u cílové skupiny prostřednictvím videoreklamy na YouTube a Facebooku.
Výsledky, které uvádím jsou za období před rokem 2020, tedy transparentně bez ovlivnění pandemií, která e-shopy zvýhodnila..
Starám se Google Ads a Heuréku pro e-shop Richvalsky.cz.
Profil e-shopu: Specializovaný e-shop na 3D tisk z jižní Moravy.
S Ivom spolupracujeme niečo vyše pol roka. Ivo prebral kampane po predchádzajúcej agentúre a spravuje nám kampane v Google Ads a Heuréku. Vďaka spolupráci s Ivom sa nám v krátkom čase podarilo zvýšiť tržby o 400%. Považujem Iva za dôležitú súčasť tímu pre rozvoj nášho e-shopu.
Dušan Richvalský, CEO RICHVALSKY MANUFACTURING s.r.o.
Výsledky:
400 % nárůst tržeb,
optimalizovaná struktura kampaní zaměřená na maximalizaci marže.
Vybudoval jsem e-shop Drogerie Xantea.cz z nuly do milionových obratů. Hlavním cílem byly tržby a návratnost investice. V oblasti drogerie byla situace těžší o to, že položky stojí okolo 20 Kč a drogerie dovážela na trh zahraniční produkty, které neměly v Česku vybudovaný brand. A to bez brandového rozpočtu, čistě pomocí výkonnostního marketingu.
Profil e-shopu: e-shop střední velikosti, provozovatel je obchodní společnost s drogerií a kosmetikou.
Řídil jsem a vykovával správu online kanálů (e-mailing, PPC, SEO, cenové porovnávače, reklama na Faceboku).
Výsledky:
obraty vzrostly z nuly do milionů - nárůst tržeb ve všech kanálech,
e-shop generoval zisk i při rychlém růstu,
značná nezávislost na placených kanálech - velmi zdravý poměr vlastněných, organických a placených online kanálů,
opakované nákupy zákazníků
dlouhodobý růst tržeb za celé 3 roky.
Jednatel provozovatele e-shopu: „Ivo Pačinek rozvinul e-shop společnosti na úroveň, která je momentálně jedním ze stěžejních pilířů obratu společnosti. Následně rozběhl další e-shopy pro prodej sortimentu na Slovensku společně s B2B řešením. Doporučuji. “ Jaroslav Peprníček, jednatel společnosti NOVAK´S International s.r.o. v době, kdy jsem ve společnosti působil.
Ještě před prací pro společnosti Baťa jsem pracoval pro fashion e-shop. Realizoval a optimalizoval jsem PPC a SEO. Ladil jsem UX e-shopu a radil s webovou analytikou a online marketingem.
Profil e-shopu: e-shop s kabelkami a módními doplňky ze Zlína.
Výsledky:
nárůst obratu na 400 %,
nárůst návštěvnosti na téměř 300 %,
zvýšení konverzního poměru e-shopu.
Jednatelka provozovatele e-shopu: „ Díky spolupráci s Ivo Pačinkem se našemu e-shopu zčtyřnásobil obrat. Doporučuji. “ Nataša Hanáková, jednatelka společnosti
V roce 2015 (kdy většina e-shopů vznikala řešila svůj lokální trh) jsem navrhoval a realizoval jsem expanzi českého e-shopu na Slovensko. Bez brandového budgetu, s produkty, které nejsou na trhu známé, čistě přes výkonnostní marketing.
Spravoval jsem online kanály na Slovensku (e-mailing, PPC, SEO, cenové porovnávače).
Slovenský e-shop zaznamenal dlouhodobý růst od samotného spuštěný a je vyladěný tak, že se zakázník cítí jako by nakupoval na slovenském e-shopu, přesto je e-shop i expedice zboží kompletně řízena z ČR.Výsledky:
e-shop je vyladěný tak, že se zákazník cítí jako na slovenském e-shopu,
stabilně a dlouhodobě roste návštěvnost i tržby e-shopu,
e-shop dosáhl milionových tržeb,
značná nezávislost na placených kanálech - velmi zdravý poměr vlastněných, organických a placených online kanálů,
díky jinému konkurenčnímu prostředí umožňuje odlišnou cenovou politiku,
Vybudoval jsem online prodejní kanály a zajistil online marketingovou kampaň pro elektroniku privátní značky.
Tyto online prodeje tvoří nejvýznamnější prodejní kanál pro tyto výrobky. Příkladem byl hezký růst Nexon Pedi 5v1 (na Heuréce lze trend prodejů sledovat podle růstu recenzí od března 2015).
Výsledky:
opakovaně vyprodaná skladová zásoba,
zvýšil jsem povědomí o brandu u cílové skupiny,
vysoký ukazatel ROI pro provozovatele díky výkonově zaměřenému online marketingu, který umožnil přímou cestu prodeje: dovozce do ČR - zákazník.