PPC systémy Google Ads a Sklik podporují nativní reklamu. V současném digitálním marketingu se jedná o velký trend, neboť nativní reklama se snaží přizpůsobit okolnímu obsahu. Jedná se například o reklamu uprostřed výpisu článků nebo sponzorovaný příspěvek na Facebooku. U nativní reklamy se používají obrázky, přičemž použitá fotka by měla být poutavá a zajímavá. Obrázek by se měl navíc vztahovat k obsahu, jenž propagujete. Nativní reklama působí svým vzhledem vskutku věrohodně.
V systémech PPC reklamy se platí za proklik. Cena nativní reklamy záleží na tom, na jakém webu se reklama objevuje, co se v reklamě propaguje, dosavadní click rate reklamy a podobně.
Nativní reklama se ze své podstaty vyskytuje například ve výpisu článků, proto by měla propagovat a odkazovat na obsahové články než na prodejní tzv. hardsellové stránky. Uživatel tak má pocit, že přejde na další obsahový článek a teprve v tomto článku lze nenásilně popsat produkt inzerenta (zadavatele reklamy).
Ukázka nativní reklamy:
Nativní reklamu lze cílit demofragicky, geograficky, podle zájmů, nákupních zájmů a také podle remarketingu.
Získejte e-book zdarma
Ivo Pačinek