Informace o srovnávači cen produktů na webu specialisty na online marketing a správu srovnávačů cen zboží.
Heureka.cz je známým nákupním průvodcem, přesněji srovnávačem cen a zboží. Pokud chce běžný uživatel zjistit, v jakém obchodu mají jím poptávané zboží nejlevněji, nebo se rozhoduje mezi dvěma výrobky, pravděpodobně zamíří právě sem.
Heuréka boduje nejen cenovým srovnáním, ale také dodatečnými informacemi, snaží se být uživatelům nápomocná. Mít zde zobrazené své zboží tedy znamená mít výrazně vyšší šanci u zákazníků pro e-shopy.
Pro e-shopy prodávající srovnatelné produkty zavýhodné ceny nabízí významný zdroj návštěvníků a prostřednictvím služby Ověřeno zákazníky také nástroj verifikace důvěryhodnosti.
Podobně je tomu Heureka.sk na Slovensku.
Heuréka patří spolu se Zboží.cz mezi nejvýznaměnjší srovnávače cen a její přednosti jsou shodné s přednostmi celé skupiny srovnávačů:
Heuréka přináší nejen možnost nabízet své produkty širšímu spektru uživatelů, ale také ukázat kvalitu zboží a e-shopu.
Základní verze účtu je zdarma, v ní je však jen několik málo služeb včetně zobrazování ve fulltextu na SrovnaniCen.cz a služby Ověřeno zákazníky. Ze statistik vyplývá, že s tímto typem účtu zdarma lze oslovit desítky zákazníků denně. S placenou variantou jsou to pak stovky až tisíce, cena se přitom počítá jako PPC, tedy platí se za proklik. E-shop se vypisuje u konkrétních produktů.
Vzhledem k tomu, že Heureka zobrazuje zboží srovnané podle ceny, lze za nevýhodu považovat tlak na nižší cenu. Ve srovnání s jinými kanály online marketingu se na srovnávačích zboží a Heuréce snadno porovná cena u konkurence.
Ne vždy platí, že e-shop s nejnižší cenou je ten nejúspěšnější, nicméně výhodnější ceny pomohou e-shopům vygenerovat lepší obrat pokud jsou parametry osotatních e-shopů srovnatelné.
Pro přístup do sekce pro e-shopy využijte adresu sluzby.heureka.cz nebo se můžete přihásit přes adresu ucet.heureka.cz/prihlaseni.
Na sluzby.heureka.cz je výčet různých služeb, které Heureka nabízí pro podporu online prodeje. Jednou z těch známých je například ProductADS – možnost zviditelnění výrobků ve výpisu kategorie a výsledcích vyhledávání. V rámci ProductADS jsou také k dispozici statistiky.
Získejte e-book zdarma
Ivo Pačinek