- Know-how z 15 let zkušeností s online marketingem.
- 81 stran ve 12 kapitolách o online marketingu:
- cíle online marketingu,
- kanály a média online marketingu a jejich členění,
- způsoby cílení,
- formáty reklamy,
- nástroje online marketingu,
- vyhodnocování online marketingu a reporty,
- typy kampaní v online vs offline,
- zkratky z online marketingu.
- E-book připravený pro začátečníky v online marketingu a off-line markeťáky, kteří chtějí porozumět online marketingu.
- Zdarma získáte e-book a newsletter o online marketingu (max. 1x měsíčně, můžete se kdykoliv odhlásit).
E-book si můžete také koupit:
Tuto elektronickou knihu si můžete také zakoupit za 350 Kč. Pro více informací napište na ivo@pacinek.cz s předmětem Zajímá mě e-book Základy online marketingu.
Nechcete za e-book platit? Odběratelům mého newsletteru jej poskytuju se slevou 100% = zdarma.